Koffiemachine problemen?

Vul het formulier in en Bosico neemt zsm contact met u op:

Reparatieformulier

  • Max. bestandsgrootte: 32 MB.
    Handig om het probleem duidelijk te maken
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Heeft u een afspraak gemaakt, telefonisch of per mail, kom dan op tijd. Bosico staat op het afgesproken moment voor u klaar, want verwacht dat u op tijd komt. Afspraak is afspraak bij Bosico.
Bosico berekend echter bij het annuleren/verzetten/te laat/niet komen opdagen tegenwoordig helaas noodgedwongen kosten:

tot 12 uur vantevoren: €20
tot 2 uur vantevoren: €40
iets te vroeg komen : respect en de koffie staat klaar
15 tot 30 minuten te laat: €20
tot 1 uur te laat: €40
niet komen opdagen: €75

Dit is absoluut geen verdienmodel maar helaas pure noodzaak geworden. Bosico berekend deze kosten noodgedwongen omdat het geregeld voorkomt dat een consument niet verschijnt. Of een uur te laat. Of op het momént van afspraak opbelt en meld een dag later te komen.
Sommigen consumenten vinden dat heel normaal, Bosico niet.
Kom liever 10 minuten te vroeg dan 1 minuut te laat. Dan kan u zich ook rustig aan de maximum snelheden houden, onthaast hier parkeren en even de benen strekken. Plant u alles totop de laatste minuut, dan loopt u een hoog risico hier te laat te komen als er iets tegenzit. Bezoek Bosico dus nooit als u haast heeft. Bosico houd met het berekenen namelijk geen rekening met overmacht of uitzonderingen.
Bosico vind het bijvoorbeeld netjes als u vantevoren belt dat het wat later word, echter berekend gewoon de kosten zoals hierboven omschreven. Deze bedragen gelden voor alle bezoeken. Dus ook voor het ophalen van gerepareerde machines, verkoop en diagnose.

Telefoon: 055 260 1000

Email: info@bosico.nl

Adres: Kalverstraat 123, Apeldoorn

KvK nummer: 58687378

BTW nummer: NL104176301B01

Onze locatie